Podczas niedawnej premiery zwiastuna nadchodzącego filmu “Ghostbusters: Frozen Empire”, miłośnicy przekąsek i ukochanej franczyzy zauważyli interesujące powiązania. Jednym z wyróżniających się momentów było pojawienie się kultowego Slimera, którego usta zdawały się być ozdobione pyłem z Cheetosów. Ponadto na promocyjnym zdjęciu przedstawiono sprytną próbę przyciągnięcia Slimera, używając śladu z Cheetosów prowadzącego do pułapki na duchy.
Podejrzenia fanów zostały dalsze potwierdzone, gdy strona Cheetos na Instagramie przeszła “mrożącą” transformację, używając filtru prezentującego “Zimną Śmierć” z filmu. To przygotowało scenę dla wielkiego odkrycia: Cheetos ponownie wprowadza na rynek swoje popularne ogniste, duszne pufy Ghost Pepper Flamin’ Hot, zapakowane w worki zaprojektowane tak, by wywoływać odruch obrzydzenia, kompletnie z Chesterem Cheetah ubranym w strój Ghostbustersów. Każdy worek zawiera kod QR umożliwiający udział w konkursie sponsorowanym przez Sony Pictures, oferując wygranej szansę na udział w przyszłej premierze filmu lub skorzystanie z hojnej gotówkowej nagrody.
Współpraca pomiędzy Ghostbustersami a markami przekąsek się nie kończy. ICEE wprowadził cztery nowe smaki inspirowane filmem, w tym pomysłowe opcje jak Boo Raspberry i Złośliwa Mini-Puft. Kimmra Hingher, wiceprezes ds. marketingu w The ICEE Company, wyraziła entuzjazm z powodu współpracy, podkreślając zabawną naturę nowych smaków.

Aby nie pozostać w tyle, sieci kinowe również włączają się w akcję z pojemnikami na popcorn w klimacie Ghostbustersów. Cinemark oferuje wersję w kształcie Ecto-1, podczas gdy AMC prezentuje odmianę pułapki na duchy, a Regal wprowadza unikalną interpretację konceptu pułapki na duchy. Dodatkowo, Regal zachęca kinomaniaków zielonym popcornem oblanym karmelem, nawiązującym do psot Slamera.
“Ghostbusters: Frozen Empire” ma swoją premierę odbyć się na skalę krajową 22 marca, obiecując straszny i pełen przekąsek kinowy przeżycie. Z rosnącym napięciem, fani z niecierpliwością oczekują dalszych ogłoszeń, zastanawiając się, czy ikoniczne Ecto Coolers również powrócą.